Monster på ICA

Jo dom finns, jag lovar !

Var och handlade på ICA Supermarket. Vad som fanns i min varukorg kommer jag inte ihåg, och helt ensam i hela butiken var jag.
Jag gick där bland hyllorna och valde mellan alla konservburkar som fanns, då jag på andra sidan hyllan får se en Jätte !
Kan nog beskriva den som hulken till utseende.
Jätten vrålade rakt ut och jag började springa.
Han jagade mig runt hela butiken, sprang allt vad jag kunde mellan hyllorna och frysdiskarna. Plötsligt stannade han.
Jag smög sakta fram till Jätten. Han hade händerna utsträckta och liknade nu mer en robbot än Hulken.
På insidan av hans händerna fanns knappar. Jag gick fram och tryckte på dom.
Ett vrål ekade i butiken, och så var jakten igång igen.

Vaknade.

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Tack gumman <3 Spännande med ny blogg, den ska jag hålla ögenen på. Allt väl med de små?! Brukar du ha jobbiga drömmar menar du? Hur som helst så är de himla spännande att läsa om ;0) KRAMAR

2009-01-26 @ 16:56:11
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0