Japansk Restaurang

Jag och en väninna satt på en Japansk restaurang. Det var inte en vän som finns i verkligheten.
Det fanns mysiga soffor, en stor TV och TV-spel att roa sig med. Jag satt och spelade tillsammans med min väninnas son, som var i 10 års åldern.

Efter ett tag bestämde jag mig för att gå till en annan Japansk restaurang som låg längre ner på gatan.

Innanför dörren stod en servitris som välkomnade mig. Jag steg in, tog inte av mig jackan utan gick direkt för att leta upp ett bord att sätta mig vid. Det fanns inte en enda människa där inne. Jag tittade frågande på servitrisen, i undran om dom ens hade öppet.


Hon kom fram till mig, och frågade om jag var intresserad av att köpa ett vardagsrumsbord ? Jag hann inte svara förräns hon föste in mig i köket.
Där tog hon fram en stor kniv och stampade in den i min högra arm, en annan kniv fick jag min vänstra kind skuren med.
Från ett annat rum kommer en till servitris med rumsbordet dom ville att jag skulle köpa.
Fastsatt under bordsskivan var en massa knivar. Jag skulle helt klart bli fast under det där bordet med knivarna i mig.


Vaknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0