Gäster

Drömde att jag låg och sov. Var bara tvungen att kliva upp men jag sov så hårt så det var helt omöjligt att vakna.
Min väninna och hennes pojkvän skulle komma på besök ,och det var en del saker som skulle göras och inhandlas innan dom kom.
Damsuga hela lägenheten och handla mat var det som var viktigast, men jag kunde inte vakna.
Kämpade verkligen och när jag väl lyckats ta mig upp så hade dom redan anlänt. Damsugningen fick vara och min sambo hade handlat redan. Men bara en massa korv i olika former och smaker...
Min vän tyckte att vi hade väldigt stora damråttor under möblerna. Hon stod där på knä och granskade varenda litet hörn.
Pinsamt, men det var bara till att plocka fram snabeldraken.

Vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0